Header Ads

WOW! Vivo Perkenalkan Teknologi Baru Pengecasan Telefon Pintar Hanya 13 Minit Je Untuk Capai Bateri 100%!


Zaman sekarang rata-ratanya, tak kira sama ada kanak-kanak atau dewasa semua sudah ada telefon pintar masing-masing. Kegunaan telefon pintar pada masa kini bukan sahaja untuk berhubung antara satu sama lain, malahan untuk bermain "games", berswafoto dan sebagainya.

Paling tak suka bila tengah syok main game lepastu dapat notifikasi 'BATERI LOW' dan perlu cas cepat-cepat sebelum fon mati. Kemudian, terpaksa tunggu hampir sejam untuk bateri fon penuh. Betul tak ?

DENGAN ADANYA TELEFON PINTAR VIVO, TIADA LAGI MASALAH BATERI FON!

Sekarang ni dah tak perlu risau fon mati tak ada bateri, sebab industri terkemuka Vivo memperkenalkan "Super Flashcharge 120W" iaitu hanya 5 minit masa pengecasan untuk mencapai bateri sebanyak 50%. 

APA??? CUMA 5 MINIT JE BATERI NAK CAPAI 50% ??😱😱😱😱

YEEE!!!! DAH LAH KEJAP JE AMBIL MASA NAK CAS, LAJU PULAK TU BATERI NAK PENUH 😍😍😍



"Vivo Super FlashCharge 120W" ialah satu lagi inovasi pecah rekod dipamerkan di MWC Shanghai, buat kali pertamanya dalam industri yang membuat 120W ultra-tinggi kuasa pengecasan. 

"Super FlashCharge 120W" bercirikan teknologi pam cas terbaru dengan penyesuaian kedalaman kabel data Type-C dan "travel charger", bersama 120W ultra-tinggi kuasa pengecasan (20V/6A). 

Ambil masa 5 minit je nak bateri fon capai 50%!!! Kejap gilaa WOW!!

Berdasarkan data daripada ujian makmal, "Vivo Super FlashCharge 120W" hanya mengambil 5 minit untuk mengecas bateri 4,000mAh daripada 0 hingga 50%.

Bukan itu sahaja, dengan teknologi baru daripada telefon pintar Vivo ini mampu mengecas penuh telefon pintar hanya 13 minit. 

13 MINIT JE BATERI BOLEH PENUH? DOUBLE WOWWW! 

Teknologi pecah rekod kini membolehkan pengguna untuk menambah bateri telefon pintar dengan cepat dan menikmati sepenuhnya penggunaan telefon mudah alih mereka.

Yakin terus bersama Vivo kerana banyak lagi yang menarik menanti anda pada masa akan datang. Stay tuned! 

Dapatkan telefon pintar Vivo di link ini, Vivo Store : bit.ly/BuyVivoOnline


#120wsuperflashcharge #13minutes #fullycharged

No comments

Powered by Blogger.
a