Header Ads

'Awak Buat Apa Kat Tangga Tu!! Turun Sekarang!!' - Pelajar Sekolah Kena Tangkap Dengan Cikgu Sebab...


Zaman sekolah banyak menyimpan pelbagai kenangan pahit dan manis yang akan kekal di ingatan sehingga menjelang hari tua kelak. Detik-detik bermakna inilah yang akan diceritakan kepada anak cucu betapa indahnya zaman sekolah yang dilalui suatu ketika dulu.

Seorang kakak menceritakan insiden lucu yang terjadi kepada dua adik kembarnya ketika berada di sekolah. Tak sangka boleh jadi begini juga rupanya bila mempunyai adik-beradik kembar.

Kisah bermula apabila mereka berdua menunggu kakak mereka menjemput pulang selepas selesai sesi persekolahan.'Mangsa’ tangkapan guru terbabit menceritakan apa yang berlaku kepada dia dan abang kembarnya di sekolah.



Tiba-tiba ada seorang guru memanggil mereka supaya turun dari bangunan berkenaan dan memberi amaran supaya adik-beradik itu memunculkan diri ke perhimpunan sekolah keesokan harinya. Guru berkenaan berlalu tanpa sempat si kembar memberi penjelasan.

Rupa-rupanya uru yang ‘menangkap’ mereka itu adalah guru baru di sekolah mereka, kerana itulah guru berkenaan tidak maklum hubungan mereka sebagai pasangan kembar di sekolah itu.




Sumber : Syashafawiza, Syida977
FACEBOOK KIM SKIN



https://www.youtube.com/watch?v=8yXZJ6tZwzw

No comments

Powered by Blogger.
a