Header Ads

'Ramai Dah Kena Tampar Dia,Dikenali Sebagai "Penampar Roti Canai" - Pipi Lebam Dari Penangan Cikgu Sado?


Baru-baru ini telah viral kisah budak 3 tahun di dera pengasuh di Pusat Perkembangan kanak-kanak mengenai isu tersebut.

Malahan,mendapat perhatian ramai netizen yang bersimpati dan geram dengan kejadian itu.

Kali ini budak 8 tahun pula didakwa ditampar oleh guru sado tanpa belah ihsan. Bayangkan hanya kerana melanggar lengan guru itu, budak sekecil ini dikenakan tindakan begini. Haish kejam sungguh!


"Ni la cikgu yg suka penampar murid2 tu.. Ramai dah kena penampar dengan dia, yang juga dikenali sebagai “penampar roti canai” kata guru besar sekolah tersebut. Tu la kesan ambil steroid byk sgt. cikgu kalau nk tumbuk tumbuk punching bag la bkn tampar murid2. Budak2 8 tahun main police entry bising2 kt tangga pun semua kena tampar. Nama dia **** merupakan cikgu Koko di Sekolah ****. Walaubagaimanapun hasil pemeriksaan doktor memang hentakan kuat kesan tamparan roti canai si badigol ni.. See u in court!

"Anak buah kena tampar dengan cikgu gara2 terlanggar tangan cikgu ketika berlari dgn rakan2.. Difahamkan 4 lagi rakan yg lain juga turut ditampar oleh cikgu gila tersebut. Now anak buah admitted untuk susulan pemeriksaan kerana leher dah senget. Nate cikgu gilo! Tok kabar!! Kau sabar jap cikgu…"


Menerusi laporan polis, bapa kepada mangsa ketika itu berada di rumah ibu mertua sebelum menjemput anaknya. Dia menyedari ada kesan bengkak di bahagian tengkuk dan bawah telinga.


Apabila ditanya, anaknya menjawab telah ditampar oleh guru sekolahnya sehingga jatuh sakit. Dia yang tidak berpuas hati dengan kejadian menimpa anaknya itu, terus berjumpa dengan guru berkenaan dan membuat laporan polis untuk diambil tindakan lanjut.




Sumber : Diyaa Kaif.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a