Header Ads

(VIDEO) Azil Mengamuk Hentak Bahu Ibu, Netizen Sebak & Puji Kesabaran Zarina Zainuddin Jaga Anak Autisme



Tidak dapat dinafikan pelakon, usahawan pulut kuning dan rendang terkenal serta ibu kepada 4 orang anak ini iaitu Zarina Zainuddin ialah seorang ibu yang kental dan tabah apabila berjaya menjaga dua orang anaknya yang menghidap penyakit austime iaitu Azal dan Azil. Dia juga sering kongsi foto dan video aktiviti harian bersama anak-anaknya di media sosial.


Azil, Zarina, Azal
Terbaru, Zarina Zainuddin kongsi beberapa video yang mengundang sebak netizen. Melalui kongsi gambar dan video seharian dua orang anak istimewanya itu, jelas sekali Azal seakan remaja normal biasa dan jarang sekali melihat dia bertindak luar kawalan. Lain pula anaknya bernama Azil ini, dia berbeza dari Azal yang diberi kepercayaan untuk keluar rumah tanpa ibunya. Azil seratus peratus dikawal oleh Zarina kerana dia sangat hyper dan kerap bertindak di luar kawalan. Difahamkan, Azil mengamuk kerana tidak dapat ikut abangnya, Azal ke gym pagi tadi.


Sedang melambai Azal yang hendak ke gym, tiba-tiba ....



A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Difahamkan Azil ingin mengikut abangnya, Azal ke gym. Tetapi tidak dibenarkan ibu mereka sehingga menyebabkan anak kedua Zarina Zainuddin ini mengamuk di dalam kereta dan berkelakuan kasar terhadap ibunya.
Bagaimanapun, video yang dimuatnaik Zarina Zainuddin undang sebak netizen dan berdoa agar segala urusan Zarina Zainuddin dan sekeluarga dipermudahkan olehNya.


Azil terus menerus tunjuk perasaan


Netizen sebak dan beri semangat buat Zarina






Sumber : Instagram 

No comments

Powered by Blogger.
a