Header Ads

'Raja Dadah Dan Raja Bomoh' - Sajat Dan Safiey Ilias Bergaduh Di IG.

"Kenapa kau suka bandingkan aku dengan kau yer?!!" demikian tulis Sajat di Instagramnya semalamnya yang tidak menyebut nama sesiapa tetapi dipercayai ditujukan kepada Safiey Ilias. 

Menurut Sajat, dia tidak akan mengeluarkan kenyataan seperti itu melainkan wujudnya provokasi dari pihak berkenaan. 

"Kata kaki kau keciklah, kata bahu kau keciklah, kata kaulah paling kecik dalam dunia inilah! Tak payah nak compare-comparekan orang ye. Kau tengok muka kau dulu! Tengok muka kau depan-depan pun. Tak adalah flawless mana pun! CHINGGG JER LEBIH!!! 

"Tak payah nak confidence sangat kata diri tu cantik sangat-sangat!!! Diam-diam aku ada batas, hidup ini jadi diri sendiri! Bukan jadi diri tu macam sesumpah! 

"Tahulah kau tu raja segala dadah! Tetapi janganlah ilusi dengan diri sendiri. So hadam puas-puas ayat aku yer. Aku tak usik kau, kau jangan nak usik-usik aku. Takut nanti makan diri. Harap maklum!!" tulis Sajat. 





Sementara itu di Instagram Safiey pula mengeluarkan kenyataannya pada 13 jam yang lalu mengatakan dia tidak kisah, sekurang-kurangnya dia berani mengakui dirinya adalah pondan. 

"Tak kisahlah sayang, janji saya tak buat video mandi dalam toilet, nyanyi-nyanyi. Janji saya tak fake mengaku itu ini. 

"Saya pondan. Pondan. Saya pondan. Buat apa malu nak mengaku diri sendiri? Proud to be yourself. Kalau saya kata saya tomboy, korang percaya?

"Tak kisah nak cakap apa, janji saya tak kacau hidup orang. Saya tak ada nak lari-lari, sanggup parking belakang Galaxy Ampang selepas nampak saya. Padahal nak turun daripada Vellfire! OPPSSSS!

"Saya berniaga di atas kaki sendiri. Saya beli rumah atas nama sendiri, bukan propa kata itu rumah sendiri hakikatnya menyewa. OPPSSS! 

"Saya tak ada gunakan orang lagi kaya bantu loan saya. OPPSSS! Saya tak cucuk punggung besar-besar, lepas itu claim pakai pengetat bagi ramping yang kos RM3 di China. OPPSSS! 

"Saya banyak beli kereta cash dan saya guna duit sendiri!! Saya keluar modal sendiri, tak join venture dengan sesiapa.

"Yang penting, cukup-cukuplah main bomoh. Stop sakitkan saya guna bomboh Indon awak tu. OPPSSS! 

"Pekerja awak dulu pekerja saya sekarang. So rasanya??? Tapi tak apa, tanya sendiri ex staff awak, ada saya mengata awak?? SAya akan cakap, "Biarlah dia...". 

"Itulah, lain kali jangan kerat **** murah-murah RM6,000 di Kuladech Hatyai. Lepas tu tak lepas nak **** masuk sebab tak cukup dalam. Habislah kita pasni (disantau) guna bomoh Thailand pula ke? 

"Saya tulis ni sebab mak-mak ayam semua cakap jangan bagi dia pijak awak! Hakikat ramai ke pondan suka awak? Melainkan himpi awak nak duit saja. 

"Pekerja awak pun bersilih ganti, awak tak ketuk muka di Korea ke? Awak canang kos RM120,000. Padahal cuma buat Fat Grafting Transer kos RM10 satu muka di ID Clinic Gangnam Gu. Hahaha! Sembang tak nak kalah. 

"Semua pondan-pondan awak pandang rendah. Awaklah pondan now-now paling kaya. Saya pergi Korea lima tahun dulu sebelum awak masih jadi show girl di Macau. Mana tak cemburu tengok saya dah naik Hummer masa tu, kan?? 

"Bersaing secara sihat, no bomoh-bomoh ye! Pada hari ini, 5 Julai, kita anugerahkan awak adalah wanita yang Ching ching wowwwww. Queen! Stop propa, stop cingggg!" tulisnya. 



Sumber : Instagram Sajat Dan Syafie.
FACEBOOK KIM SKIN



No comments

Powered by Blogger.
a