Header Ads

"Saya Cuma Tak Mahu Akak Sokong Lelaki Berpakaian Wanita" - PU Amin Tegur Ifa Raziah, Tapi Ini Pulak Jadinya...


Beberapa minggu yang lepas kontroversi telah menampilkan iaitu jutawan kosmetik Safiey Ilias tampil yang tidak senonoh dan ditegur oleh PU Amin.

Namun,Baru-baru ni juga PU Amin telah pun menegur Ifa Raziah sendiri dengan kenyataan PU Amin tersebut telah pun menerima jawapan yang tidak sepatutnya.

Bagaimanapun,PU Amin juga menjelaskan dia telah melaksankan tanggungjawabnya hanya menegur perkara yang sepattnya.Ini antara status yang di muat naik oleh PU Amin di facebooknya.



"Terima kasih kak , saya dah DM bagi nasihat , saya juga komen dengan cara yang baik dan lembut . Tapi akak block saya , bukan akak je block saya , ramai juga usahawan kosmetik yang sedang leka dengan kekayaan dunia block saya . Padahal saya tidak memaki hamun , malah terus menerus memberi nasihat , mungkin bosan bagi kalian."

"Bukan saya marah ke apa pun kak , saya cuma tak mahu akak menyokong dan bersama dalam majlis lelaki lelaki berpakaian wanita . Akak sepatutnya merasa mulia dengan maruah seorang wanita , akak tak patut bersama mereka yang jelas mencabar hukum hukum Tuhan."

"Alhamdulillah , selesai sudah tugas dan tanggungjawab saya menegur . Kita menegur untuk memelihara generasi kita akan datang . Akak , wang dan kekayaan bukanlah segala galanya , firaun juga kaya , namrud juga berkuasa tetapi atas kederhakaan dan tidak mahu mendengar nasihat yang baik , mereka diberi peringatan yang menakutkan oleh Allah Swt . Semuanya tertulis dalam Kitab Suci Al Quran . Saya doakan akak dan kawan kawan akan kembali terfikir tentang hakikat kebinasaan dunia yang sementara ini ."


Malahan,netizen juga memberi semangat kepada PU Amin supaya teruskan berdakwah walaupun dengan pelbagai cabaran sekalipun.



Sumber : Instagram PU Amin
FACEBOOK KIM SKIN



https://www.youtube.com/watch?v=fksCejHBnes

No comments

Powered by Blogger.
a